Frakt


Hvor leverer dere?

I Kristiansandsområdet har vi gratis hjemlevering.

Andre steder så sender vi varer med Bring. Da får du sporing av pakke. Denne sendes med hjemlevering på ettermiddagen. Kontakt oss for

Når leverer dere?

Lagervare leveres som regel 1-5 virkedager. Står varen som - ikke på lager så ta kontakt.

Hvordan leverer dere?

Alle store pakker leveres direkte hjem på dør.

Vi sender enten med Bring eller Link Logistikk. Mindre pakker under 35 kg sendes med Posten og leveres til nærmeste hentested.

Hjemlevering skjer i hovedsak på kveldstid mellom kl. 17-20. Tidspunkt for levering avtales etter bestilling.

Kan jeg hente varene selv hos dere?

Varer kan hentes på vårt Pick Up Point på Sagmyra i Kristiansand. Tidspunkt for henting avtales etter bestilling.

Jeg ønsker å returnere et produkt, hvordan går jeg frem?

Hos oss har du 14 dagers angrefrist. Kontakt oss på hei@neodesign.no så sender vi deg en returetikett og angrerettskjema. Du står selv for fraktkostnaden. Ønsker du å vite denne før kjøp så kontakt oss.

Transportskade, feil eller mangler. Hva gjør jeg?

Vi ber deg kontrollere varene nøye når de kommer. Synlig skade rapporteres direkte til sjåføren og skjult skade rapporteres til oss innen 7 dager etter mottatt sending. Skader innrapportert etter 7 dager får vi dessverre ikke gjort noe med.

Hva koster det å få bordet levert og hva menes med fri frakt?

Vi frakter og leverer bordet hjem til deg der du ønsker å ha det. Vi tar forbehold om at gratis levering gjelder adresser hvor adkomst ikke er begrenset. For levering til hytter som er plassert utenfor allfarvei, eller adresser hvor det er umulig å komme til med varebil/lastebil vil det være ett prispåslag. Dette må informeres om når levering avtales, så prispåslag avtales.

Hjemlevering skjer i hovedsak på kveldstid mellom kl. 17-20. Tidspunkt for levering avtales etter bestilling.

Kan jeg hente varene selv hos dere?

Varer kan hentes på vårt Pick Up Point på Sagmyra i Kristiansand. Tidspunkt for henting avtales etter bestilling.

Jeg ønsker å returnere et produkt, hvordan går jeg frem?

Hos oss har du 14 dagers angrefrist. Kontakt oss på hei@neodesign.no så sender vi deg en returetikett og angrerettskjema. Du står selv for fraktkostnaden. Ønsker du å vite denne før kjøp så kontakt oss.

Transportskade, feil eller mangler. Hva gjør jeg?

Vi ber deg kontrollere varene nøye når de kommer. Synlig skade rapporteres direkte til sjåføren og skjult skade rapporteres til oss innen 7 dager etter mottatt sending. Skader innrapportert etter 7 dager får vi dessverre ikke gjort noe med.

Hva koster det å få bordet levert og hva menes med fri frakt?

Vi frakter og leverer bordet hjem til deg der du ønsker å ha det. Vi tar forbehold om at gratis levering gjelder adresser hvor adkomst ikke er begrenset. For levering til hytter som er plassert utenfor allfarvei, eller adresser hvor det er umulig å komme til med varebil/lastebil vil det være ett prispåslag. Dette må informeres om når levering avtales, så prispåslag avtales.